Pentru mine, 12 ianuarie 2009 a fost ziua in care am semnat pentru ultima data un mail cu Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne. Am plecat din Ogilvy dupa aproape 3 ani si cu maxim de sinceritate spun ca sunt mandru de ceea ce s-a construit in aceasta perioada si recunoscator ca am avut sansa sa lucrez alaturi de o echipa extraordinara, care a facut posibile toate realizarile din acesti ani:

  • un portofoliu de clienti care include nume precum Nestle, IBM sau Dove,
  • un business solid din punct de vedere financiar,
  • o participare in premiera la Internetics din care am iesit cu fruntea sus
  • proiecte precum Clubul Dove, campanii de lead generation pentru IBM sau site-urile de brand Maggi si Nesquik

Pentru a opri din fasa parerile si intrebarile pe care le-am primit in ultimele doua saptamani, as vrea sa precizez ca plecarea mea nu este legata in niciun fel de parteneriatul cu Senior Interactive. Acesta, dupa cum va puteti imagina, este un plan mai vechi (genul acesta de lucruri nu se intampla nicaieri peste noapte) pe care l-am sustinut din primul moment si am considerat intotdeauna ca este o idee foarte buna, pentru ambele companii. Cu atat mai mult, plecarea mea nu este legata de absolut niciun conflict intern, relatia de lucru cu cei care mi-au fost superiori – Cristi Iosub (pana la plecarea acestuia in Elvetia) si apoi Manuela Necula & Mirel Plesca a fost de la inceput foarte buna si a ramas la fel pana in ultima clipa.

Am plecat pentru ca era pur si simplu timpul pentru mine sa fac urmatorul pas: antreprenoriatul. Desi multi mi-au spus ca momentul este gresit si ca in acest an de criza este cea mai proasta idee sa incerc asa ceva, eu sunt increzator in viitor. Am un partener in care am incredere, o echipa care deja a inceput sa livreze primele proiecte ( si cu modestie trebuie spus ca sunt niste proiecte excelente 🙂 ), iar acolo unde exista riscurile generate de criza exista si oportunitatile aferente. Am incredere ca voi sti sa profit de ele si ca in cativa ani micuta companie care s-a nascut in ianuarie 2009 va fi un nume respectat si apreciat pe piata. Stiu ca asta presupune multa-multa munca, dar… sunt pregatit!

Asadar… incepand cu 12 ianuarie, mailurile mele se vor incheia cu…

I N T E R A C T I O N S
Turning consumers into fans!

Adrian Alexandrescu
Managing Director
www.AdrianAlexandrescu.ro

Sa fie intr-un ceas bun!

PS: pentru cei carora le plac cifrele, acesta este postul cu numarul 301 pe blog… pe cel cu 300 l-am consumat cu poza lui Caragiale/Nemo dupa masa de Craciun (si ca sa nu se interpreteze, nu, nu imi pare rau…)

Pana la urma nici 301 nu suna rau, isn’t it? 🙂